Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
13 квітня 2017 року 19:30

Відбулося чергове засідання виконкому

12 квітня відбулося чергове засідання виконавчого комітету Пирятинської міської ради. На порядок денний було винесено 9 питань. Основна частина стосувалася житлово-комунальної сфери: про видачу громадянам будівельного паспорта забудови земельної ділянки, про впорядкування адреси об’єктам нерухомості, про встановлення пріоритету на розміщення рекламного засобу.

Два питання про надання дозволу на перепланування приміщень Пирятинської центральної районної аптеки №85 по вул. Соборна, 47 із влаштуванням окремих входів вирішили розглянути на наступному засіданні виконавчого комітету після доопрацювання фахівцями міської ради.

Далі учасники засідання розглянули питання про подальше функціонування громадської вбиральні в м. Пирятин. Попередньо обговорили можливі варіанти роботи об’єкта та шляхи утримання і фінансування. За попередніми обрахунками це буде коштувати бюджету міської ОТГ не менше 120 тисяч гривень на рік. Але спочатку об’єкт необхідно прийняти у комунальну власність.

Також обговорили питання про підсумки проведення асфальтування доріг у 2016 році та планові завдання на 2017 рік. Максим Варава проінформував членів виконкому про виконану роботу у минулому році, зачитав висновки актів обстеження асфальтобетонного покриття доріг вулиць міста. Зазначив, що у 2017 році потрібно відремонтувати близько 9000 квадратних метрів.

Було запропоновано придбати необхідне обладнання для КП „Каштан“, щоб пирятинські комунальники виконували поточний ремонт доріг самостійно. Вирішено створити робочу групу і вивчити доцільність такого рішення.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua