Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
5 квітня 2017 року 13:05

Відбулося засідання бюджетної комісії

4 квітня відбулося засідання постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва. Депутати знову розглядали питання про внесення змін до рішення другої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання від 11 грудня 2015 року № 34 „Про внесення змін та доповнень до Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам Пирятинської міської ради“.

На минулій сесії міський голова запропонував внести до Положення ще одну зміну, яка б дала можливість підвищити заробітну плату працівникам міської ради. Адже на сьогодні рівень заробітної плати працівників міської ради значно нижчий ніж в райдержадміністрації, районній раді та в сусідніх громадах області. Варто зазначити, що Президент наклав вето на ЗУ „Про службу в органах місцевого самоврядування“, який би врегулював розмір оплати праці. Крім цього, в міській раді зараз є вакансії, але бажаючих працевлаштуватися немає через низький рівень зарплати.

Рішення не було прийнято на першому пленарному засіданні сесії, оскільки не набрало необхідної кількості голосів. Тому це питання було винесене на розгляд комісії. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Ірина Цюра представила депутатам порівняльні таблиці: яка зараз заробітна плата працівників міської ради і якою буде, за умови внесення змін до Положення.

Депутат міської ради Василь Войпанюк запитав, який розмір заробітної плати працівників освіти. Така інформація також була надана. Зокрема, найвищий рівень оплати праці, середній та найнижчий.

Василь Войпанюк також запропонував розробити програму підвищення кваліфікації працівників міської ради. Керучий справами виконкому міської ради Лариса Кочур повідомила, що всі працівники мають можливість навчатися. Постійно відвідують різноманітні курси, семінари, тренінги та підвищуються кваліфікаційний рівень та професійні навички, тож розробляти окрему програму немає потреби.

Після всіх обговорень депутати рекомендували винести на затвердження сесії даний проект рішення.

Бюджетна комісія розглянула ще одне питання – про граничні суми витрат на придбання меблів, оргтехніки, іншого обладнання та устаткування для облаштування Центру надання адміністративних послуг. Депутати також рекомендували проект рішення винести на затвердження сесії.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua