22 березня відбулося засідання постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва. Перш ніж розпочати розгляд питань порядку денного, депутати обговорили тему благоустрою міста.
Приводом для розмови стали повідомлення у соціальних мережах, зокрема, про смітники біля міського кладовища. Пояснив ситуацію директор КП „Каштан“ Віталій Скочко. Повідомив, що протягом п’яти днів підприємство вивезло 40 причіпів сміття. Крім цього, вивіз ТПВ здійснює за маршрутами два автомобіля. Сміття зноситься людьми швидше, ніж його вивозять. Стосовно кладовища, то біля нього є два майданчика з контейнерами. Питання, чому утворюються звалища біля кладовища, швидше риторичне, але потребує вирішення.
Тому депутати міської ради рекомендували посилити інформаційну роботу щодо виховання культури населення зі збору та вивезення твердих побутових відходів, також активізувати заходи стосовно впровадження проекту сортування сміття в навчальних закладах, який запропонувала громадська організація.
Обговорили питання ремонту даху четвертої школи. Нещодавно там працювала експертна комісія, яка дала висновок, що стан покрівлі незадовільний. Як повідомив начальник юридичного відділу Руслан Соловйов, нині триває судовий процес з даного питання. Але підрядна організація вже зараз готова усувати недоліки.
Далі депутати розглянули питання порядку денного: про внесення змін до рішень сесії щодо встановлення податків на території Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади, до Програми діяльності міської ради, до бюджету міської ОТГ. Також обговорили Програму взаємодії з НПП „Пирятинський“ для здійснення природоохоронних заходів, що сприяють охороні та збереженню територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території Пирятинської ОТГ на 2017 рік. Кошти потрібні на придбання плавзасобів, вимірювальних приладів для проведення наукової роботи, на облаштування на острові Масальський еколекторія, щоб проводити екскурсії для школярів. Депутати вирішили затвердити Програму, але поки що без фінансування.