Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
21 квітня 2025 року 10:03

У Пирятинській міській раді розпочався тиждень засідань постійних комісій

У Пирятинській міській раді розпочався тиждень засідань постійних комісій, які працюють над проєктами рішень сесії відповідно до профільного розподілу.

Зокрема, сьогодні відбулося спільне засідання двох постійних комісій: з питань освіти, фізичної культури, охорони здоров’я, соціального захисту та гендерної рівності, а також з питань прав людини, законності, культури, молоді, депутатської діяльності, етики та ЗМІ.

Депутати разом з розробниками проєктів рішень розглянули та рекомендували винести на сесію питання соціальної та освітньої галузей:

схвалено проєкт рішення про утворення комісії щодо придбання житла для учасників бойових дій, які захищали, захищають та продовжують захищати незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України,  а також про затвердження порядку придбання такого житла

1 040,0 тис. грн з бюджету громади пропонується виділити на новий захід Комплексної програми соціального захисту та соціальної підтримки ветеранів, захисників та захисниць України, членів їх сімей та сімей загиблих Пирятинської міської територіальної громади – надання одноразової грошової допомоги дітям загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників та захисниць України. Відтак, 52 дитини відповідної категорії щороку отримуватимуть по 20 тисяч гривень одноразової допомоги з бюджету Пирятинської громади

140 544 гривні пропонується виділити на програму «Молодь Пирятинщини» на 2025 рік на умовах співфінансування з державним бюджетом: 35 136 грн – з бюджету громади; 105 408 грн – з держбюджету. Фінансування передбачено для оплати праці координатора в рамках соціального проекту «Активні парки – локації здорової України»

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua