Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
11 квітня 2025 року 10:07

Соціальна адаптація дітей є важливим етапом розвитку

З квітня 2023 року в Пирятинському центрі надання соціальних послуг працює послуга денного догляду для дітей з інвалідністю. В рамках послуги проводяться заняття з соціальної адаптації. Одне з таких провели для дітей загиблих військовослужбовців. Хлопчиків та дівчаток вчили готувати. 

Діти, під супроводом спеціалістів, опановували вміння готувати їжу, вчилися користуватися кухонним приладдям та технікою, сервірувати стіл. Поряд з побутовими навичками, заняття допомагають дітям розвивати комунікацію, самостійність, відповідальність та вміння долучатися до спільного процесу та командної роботи. 

Загалом, соціальна адаптація дітей є важливим етапом розвитку, що допомагає їм влитися в соціальне середовище та розвивати необхідні для нього навички. Заняття допомагають дітям впоратися зі складнощами та набути соціальних навичок, необхідних для життя в сучасному світі. 

Нагадаємо, послуга денного перебування надається у приміщенні колишнього садочка «Пролісок» на вулиці Січових Стрільців. Там облаштовано адаптаційну, сенсорну та багатофункціональну ігрову кімнати, й санвузол.  Отримати послугу можуть сім’ї, в яких виховуються діти з інвалідністю від 3 до 18 років. Батьки дітей можуть залишити дитину під наглядом спеціаліста у будні на 1–4 години, аби зайнятися домашніми справами, вирішити нагальні питання або просто відпочити. 

Нині цією послугою користуються 26 дітей громади. Є можливість підвезення дітей із сільських населених пунктів за допомогою «соціального таксі». 

Усі додаткові питання можна з’ясувати за номером телефону 095 245 55 96 (Тамара Захарченко, директор Центру) або безпосередньо в Центрі за адресою: м.Пирятин, вул.Соборна, 19.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua