Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
5 листопада 2024 року 10:54

АТ "Полтаваобленерго" інформує: у Кол-центрі змінився номер телефону!

Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що змінився багатоканальний номер телефону Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».

0800-205-035 – саме за цим номером ви можете зателефонувати до спеціалістів для отримання важливої інформації (безкоштовно на території України).

Нагадуємо, що також можна здійснити дзвінок і на інші номери телефонів: 

- 097-202-02-07 (багатоканальний);

- 050-305-99-10 (багатоканальний);

- 093-170-25-33 (багатоканальний);

- (0532) 510-910 (багатоканальний).

Дзвінки здійснюються за тарифами мобільних операторів.

Надіслати повідомлення можна на єдину електронну скриньку call_center@poe.pl.ua

Увага! Під час повітряної тривоги обслуговування абонентів здійснюється виключно з використанням IVR-меню в автоматичному режимі.

Кол-центр надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:

• порядку приєднання до електромереж;

• роботи засобів обліку;

• планових та аварійних перерв в електропостачанні споживачів;

• порядку укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;

• тарифів на послуги з розподілу електричної енергії;

• звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії;

• іншої довідкової інформації. 

Кол-центр приймає:

• звернення щодо перерв в електропостачанні, аварійних ситуацій;

• звернення щодо технічного стану електромереж;

• звернення щодо незадовільної якості електричної енергії;

• звернення щодо роботи засобів обліку;

• інформацію про крадіжки електроенергії;

• інформацію про неправомірні дії працівників компанії.

Кол-центр АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» обслуговує споживачів цілодобово та без вихідних.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua