До уваги жителів Пирятинської громади - інформаційне зведення про роботу комунальних підприємств упродовж минулого місяця
КП «Пирятинський міський водоканал»:
- проведено хлорування свердловин;
- ремонт питного фонтанчика по вул.Визволення (стадіон «Ювілейний»);
- ліквідація поривів водопровідної мережі: пров.Лубенський, пров.Шкільний, вул.Єлени, вул.Веселкова, вул.Січових Стрільців, вул.Музейна, вул.Короленка, вул.Гоголя, вул.Соборна, вул.Європейська;
- будівництво оглядового колодязя по вул.Веселковій та ремонт оглядового колодязя по вул.Європейській;
- ремонт насоса свердловини та автотехніки;
- виконання робіт по під’їзних дорогах до свердловин по вул.Урожайній та вул.Приудайський узвіз;
- роботи за заявами споживачів.
Пирятинські госпрозрахункові очисні споруди:
- прийнято і очищено 40190 кубічних метрів нечистот;
- проведено профілактичні роботи на території очисних споруд та насосних станціях;
- щочетверга обстеження та прочищення мережі водовідведення у Великій Кручі;
- щоп’ятниці обстеження та прочищення мережі водовідведення у Пирятині.
КП «Каштан»:
- щоденний збір та вивіз ТПВ;
- проведення благоустрою: прибирання гілля, обрізка кущів і дерев, збір опалого листя, впорядкування території міських клумб, прибирання території нового кладовища, викошування амброзії, ремонт зупинок та дитячих майданчиків;
- заміна та встановлення дорожніх знаків;
- заміна ламп і переведення таймерів вуличного освітлення, відновлення вуличного освітлення у селах Теплівка, Леляки і Вікторія;
- простерилізовано 10 безпритульних собак;
- придбано новий автобус та відремонтовано сміттєвоз.
КП «Екосервіс-2022»:
- зібрано 14363 кг паперу, 6530 кг скла та 7589 кг пластику;
- протягом місяця для учнів громади проведено екскурсії на КП «Екосервіс-2022»;
- проведено конкурс серед закладів освіти зі збору пластикових пляшок, під час якого діти зібрали 535 кг пляшок.
Просимо пирятинців вчасно сплачувати за комунальні послуги. Від пунктуальності та повноти оплати залежить якість та оперативність виконання ремонтних робіт, стабільна робота підприємств.