Кабінет Міністрів України прийняв постанову, якою затвердив зміни у функціонуванні електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) – у ній впроваджується особистий кабінет пацієнта. Це рішення дозволить пацієнтам самостійно взаємодіяти з ЕСОЗ, що надасть можливість людям безбар’єрно реалізовувати встановлені законом права і самостійно користуватися електронними сервісами.
Нагадаємо, що електронна система охорони здоров’я є двокомпонентною системою. Вона складається з центральної бази даних та електронних медичних інформаційних систем (МІС).
Запуск функціональних можливостей особистого кабінету пацієнта передбачає, що пацієнт матиме доступ до власних персональних даних, які зберігаються у центральній базі даних ЕСОЗ.
Доступ буде забезпечуватися у кілька способів: через електронні медичні інформаційні системи (МІС) та Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі мобільний додаток порталу «Дія» (Дія). Вхід до ЕСОЗ пацієнт здійснюватиме із застосуванням власного електронного підпису.
Користувачі особистого кабінету самостійно зможуть зареєструвати себе як пацієнта в центральній базі даних ЕСОЗ, а також обрати сімейного лікаря, подати йому декларацію чи, за потреби, розірвати дійсну. А ще зможете вносити зміни до персональних даних в ЕСОЗ одразу в застосунку. Зараз, щоб змінити номер телефону чи будь-яку інформацію про себе в ЕСОЗ, потрібно їхати до лікаря або подати звернення до НСЗУ. Вже скоро це можна буде зробити за кілька кліків у Дії та МІС.
Надалі заплановано розширювати функціонал сервісу.
Сьогодні в Україні вже існують деякі пацієнтські електронні сервіси, за допомогою яких можна записатися на візит до лікаря, переглянути певну інформацію щодо медичного обслуговування, яка вноситься лікарями та зберігається в закладі охорони здоров’я або МІС. Однак дотепер жодні цифрові сервіси для пацієнтів не були пов?язані з центральною базою даних ЕСОЗ.
Цифровізація з турботою про українців!