Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
3 липня 2024 року 06:34

Як критично важливим підприємствам забронювати своїх працівників?

На час воєнного стану для забезпечення безперебійної роботи органів державної влади та місцевого самоврядування, а також критично важливих підприємств Уряд запровадив систему бронювання. Вона дозволяє ключовим працівникам отримати бронювання.

Алгоритм бронювання за списками військовозобов’язаних (Порядок № 76)

I. Для державних органів:

Подання списків та довідки до Міноборони (або СБУ чи Служби зовнішньої розвідки) для погодження.

Погоджені списки передаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.

Мінекономіки перевіряє списки і приймає рішення про бронювання, надсилає його до Міноборони та державного органу.

Державний орган видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

II. Для підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності:

Подання пропозицій щодо визначення підприємства критично важливим до відповідного державного органу.

Погодження Міноборони списків військовозобов’язаних працівників підприємства.

Погоджені списки подаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.

Мінекономіки перевіряє списки і приймає рішення про бронювання, надсилає його до Міноборони та державного органу.

Підприємство видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

Алгоритм бронювання через Портал Дія (Порядок № 76)

Внесення інформації про підприємство через Портал Дія.

Мінекономіки перевіряє інформацію та формує Єдиний перелік.

Підприємство подає через Портал Дія список військовозобов’язаних працівників.

Автоматичне звіряння даних про військовозобов’язаних.

Автоматичне надання бронювання у разі відповідності даних.

Формування витягу про бронювання засобами Порталу Дія.

Алгоритм визначення підприємства критично важливим (Порядок № 76)

Відповідність підприємства не менше ніж трьом критеріям (сума податків, надходжень, стратегічне значення, рівень середньої ЗП, відсутність заборгованості тощо).

Спрощений порядок для певних підприємств (паливно-енергетичний комплекс, управителі будинків, медіа, міжнародні перевезення).

Завантажити графіку для сайтів і дописів можна тут:

https://drive.google.com/file/d/1bdAmMdOHmeb9NpjDYzJzM2bHoZ4aUDSz/view?usp=sharing 

 
 
 
Мінекономіки

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua