Полтавщина – одна з чотирьох пілотних областей, що долучилися до тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту в сфері надання соціальних послуг. Уже відібрано 15 територіальних громад та 15 відповідних надавачів соцпослуг для організації відповідної роботи.
Напередодні старту бета-тестування в Полтавській ОВА відбулася зустріч команди Міністерства соціальної політики й розробників із фахівцями обласної адміністрації, представниками органів соціального захисту населення та громад.
«Нині соціальні послуги на одній сходинці разом з охороною здоров’я, реабілітацією та задоволенням гуманітарних потреб. В області з початку повномасштабного вторгнення кількість людей, які потребують соціальної підтримки, збільшилася. Тож ми повинні подбати про доступність та простоту отримання соціальних послуг. Переконаний, що впровадження електронного кейс-менеджменту допоможе оптимізувати організаційні процеси та сфокусуватися на результаті – підтримці людини», – зауважив заступник начальника ПОВА Володимир Василенко.
Команда, яка працювала над розробкою проєкту, прагнула створити таку систему, яка б десятиліттями допомагала соціальній сфері бути ефективною, розповів заступник міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.
«Ми рухаємося шляхом максимальної автоматизації. Звісно, робота з людьми залишиться, але будуть автоматизовані рутинні процеси. Власне, зараз ми будуємо майбутнє соціальної сфери. Попереду в нас – інжиніринг застарілих систем й удосконалення роботи єдиної інформаційної системи», – наголосив Костянтин Кошеленко.
Електронний кейс-менеджмент передбачає використання комп’ютерних процесів на всіх етапах – від аналізу потреб людини до оцінки результатів. У єдиному електронному захищеному форматі буде зберігатися вся інформація про клієнта. Учасникам зустрічі продемонстрували функціонал електронного кейс-менеджменту та як з ним працювати.
Втілити проєкт вдалося за підтримки міжнародних партнерів, зокрема Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).