37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
24 березня 2019 року
Головне меню
Актуально

про намір встановити Пирятинськими госпрозрахунковими очисними спорудами тариф на послугу з вивезення рідких побутових відходів в м. Пирятин Полтавської області

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 12, пункту 2 Розділу XIII „Прикінцеві положення“ Закону України „Про запобігання корупції“, керуючись рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 „Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування“, 

 

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Відділом боротьби з корупцією та організованою злочинністю Управління Служби безпеки України в Полтавській області виявлені факти підроблення офіційних документів, печаток, штампів, бланків, тощо.

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 74
візитів сьогодні: 59
візитів всього: 84576
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Відвідування засідань постійних комісій у 2018 році

Відвідування засідань постійної комісії

з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва у 2018 році

 

 

п/п
                  
ПІБ
 
18.01.
2018
30.01.
2018
21.02.
2018
23.02.
2018
29.03.
2018
13.04.
2018
15.05.
2018
31.05.
2018
01.06.
2018
20.06.
2018
23.07.
2018
24.07.
2018
21.08.
2018
09.10.
2018
19.10.
2018
1.
Йощенко В.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Клепач В.М.
 
Н
Н
Н
 
Н
 
Н
 
 
Н
 
Н
Н
 
3.
Драло І.Г.
Х
Х
Х
Х
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
Н
Н
4.
Куча О.Є.
 
 
Н
 
Н
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
Н
 
 
5.
Михайлюк О.В.
Н
 
 
 
 
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
 
 
6.
Приходько В.О.
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
Н
 
 
 
 
Н
 
п/п
                  
ПІБ
22.10.
2018
16.11.
2018
 
28.11.
2018
 
03.12.
2018
14.12.
2018
19.12.
2018
 
26.12.
2018
1.
Йощенко В.М.
 
 
 
 
 
 
 
2.
Клепач В.М.
Н
Н
Н
 
Н
 
Н
3.
Драло І.Г.
 
 
 
 
 
 
 
4.
Куча О.Є.
Н
Н
Н
Н
Н
Н
 
5.
Михайлюк О.В.
 
 
 
 
 
 
Н
6.
Приходько В.О.
Н
 
 
 
Н
Н
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 22 засідання.
На них відсутні:
Драло І.Г. – 3
Клепач В.М. – 13
Куча О.Є. – 14
Михайлюк О.В. – 5
Приходько В.О. – 6
 
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту,
зв’язку та сфери послуг у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
16.01.
2018
23.02.
2018
27.03.
2018
13.04.
2018
 
14.05.
2018
 
24.05.
2018
 
31.05.
2018
 
20.06.
2018
 
23.07.
2018
 
24.07.
2018
 
27.07. 2018
 
21.08.
2018
14.09.
2018
17.10.
2018
07.11.
2018
1.
Хоменко О.В.
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
Н
Н
 
 
 
 
2.
Крицький М.В.
 
 
 
 
 
Н
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
3.
Дубров М.Я.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
 
4.
Солонський С.П.
Н
Н
Н
Н
 
 
Н
Н
 
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
п/п
                  
ПІБ
20.11
2018
03.12.
2018
13.12.
2018
17.12. 2018
1.
Хоменко О.В.
 
 
 
 
2.
Крицький М.В.
 
 
 
 
3.
Дубров М.Я.
 
 
Н
 
4.
Солонський С.П.
Н
 
 
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 19 засідань
На них відсутні:
Хоменко О.В. – 3
Крицький М.В. – 2
Дубров М.Я. – 3
Солонський С.П. – 13
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
16.01.
2018
07.02.
2018
13.02.
2018
23.02.
2018
29.03
2018
03.04.
2018
26.04.
2018
10.05.
2018
 
14.05.
2018
24.05.
2018
19.06.
2018
27.07.
2018
 
07.08.
2018
 
21.08.
2018
28.09.
2018
1.
Войпанюк В.К.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Скочко О.М.
 
 
 
Н
Н
 
Н
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
3.
Жайворонок О.Л.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
4.
Клименко Ю.В.
 
 
Н
Н
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
 
 
Н
Н
5.
Шаповал Д.Г.
Н
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
Н
 
 
6.
Якименко А.В.
 
 
Н
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
                           
п/п
                  
ПІБ
17.10.
2018
07.11.
2018
22.11.
2018
17.12.
2018
1.
Войпанюк В.К.
 
 
 
 
2.
Скочко О.М.
 
 
 
Н
3.
Жайворонок О.Л.
 
 
Н
 
4.
Клименко Ю.В.
Н
 
 
 
5.
Шаповал Д.Г.
Н
Н
 
 
6.
Якименко А.В.
 
 
Н
Н
 
Проведено 19 засідань.
На них відсутні:
Скочко О.М. – 7
Жайворонок О.Л. – 2
Клименко Ю.В. – 10
Шаповал Д.Г. – 5
Якименко А.В. – 5
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та ЗМІ у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
15.01.
2018
17.01.
2018
19.02.
2018
26.03.
2018
11.05.
2018
15.05.
2018
30.05.
2018
23.07.
2018
22.08.
2018
16.10.
2018
13.11.
2018
28.11
2018
14.12.
2018
1.
Кривобок В.І.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Щур Т.Г.
 
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
3.
Томко С.Я.
Н
 
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
 
 
 
4.
Гудзь В.І.
Н
 
Н
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
 
Проведено 13 засідань
На них відсутні:
Щур Т.Г. – 3
Гудзь В.І. – 3
Томко С.Я. – 4
 
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури, охорони здоров’я та соціального захисту у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
15.01.
2018
19.02.
2018
26.03.
2018
15.05.
2018
21.05.
2018
30.05.
2018
04.06.
2018
21.06.
2018
23.07.
2018
24.07.
2018
30.07.
2018
20.08.
2018
09.10.
2018
1.
Горбачов О.В.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Мірошніченко А.О.
Н
 
Н
 
Н
Н
Н
 
Н
 
 
 
 
3.
Бурий М.С.
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.
Пишненко М.Ф.
 
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
5.
Солонський О.М.
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
Н
Н
 
 
п/п
                  
ПІБ
16.10.
2018
23.10.
2018
12.11.
2018
23.11.
2018
12.12.
2018
 
26.12.
2018
1.
Горбачов О.В.
 
 
 
 
 
 
2.
Мірошніченко А.О.
Н
Н
Н
Н
Н
 
3.
Бурий М.С.
 
 
 
 
 
 
4.
Пишненко М.Ф.
Н
 
Н
 
 
Н
5.
Солонський О.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 19 засідань
На них відсутні:
Мірошніченко А.О. – 11
Бурий М.С. – 1
Пишненко М.Ф. – 15
Солонський О.М. –  4

Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

26 березня, о 14:00, у конференц-залі Пирятинської зош № 4, відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи.

Графік проведення засідань постійних комісій з розгляду проектів рішень п’ятдесят першої сесії Пирятинської міської ради

04 квітня 2019 року, о 14 годині, у приміщенні Пирятинського центру дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання п’ятдесят першої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

27 березня о 13:00 год. відбудеться чергове засідання виконкому міської ради. 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

 

керівника Пирятинського краєзнавчого музею

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

 

керівника закладу позашкільної освіти сфери культури - Пирятинської школи мистецтв

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

 

головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту міської ради (з питань молоді та спорту)

на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника

  

 У Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради  запрацював мобільний офіс, який обслуговує клієнтів „на дому“. Новий сервіс працює для людей з особливими потребами, з інвалідністю та для громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні

 

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Яке, на вашу думку, краще місце для облаштування пам'ятного знаку героям, які захищають державний суверенітет та територіальну цілісність на сході України
Справа від меморіального комплексу, створивши нову алею
29 (35.8 %)
На площі перед адмінбудинком
52 (64.2 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.228026 sec.)