37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
16 липня 2019 року
Головне меню
Актуально

З  01  липня  цього  року  вже  вчетверте  стартував  прийом  проектних  пропозицій  на  виконання  положень  Громадського  бюджету  (бюджету  участі).  З  01  липня  до   28  вересня  кожен  бажаючий  мешканець  нашої  ОТГ,  якому  виповнилося  14  років  має  можливість  подати  на  розгляд  свій  проект  та  внести  свій  вклад у  розвиток  нашої  громади.   

 

Пирятинська Молодіжна рада запрошує до команди молодих та активних громадян Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади, які хочуть працювати в команді однодумців та бажають взяти участь у прийнятті рішень, які стосуються молоді. Молодіжна рада-це платформа для реалізації громадських ідей і проектів. Що для цього треба зробити:

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 10
переглядів: 106
візитів сьогодні: 39
візитів всього: 94960
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Відвідування засідань постійних комісій у 2018 році

Відвідування засідань постійної комісії

з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва у 2018 році

 

 

п/п
                  
ПІБ
 
18.01.
2018
30.01.
2018
21.02.
2018
23.02.
2018
29.03.
2018
13.04.
2018
15.05.
2018
31.05.
2018
01.06.
2018
20.06.
2018
23.07.
2018
24.07.
2018
21.08.
2018
09.10.
2018
19.10.
2018
1.
Йощенко В.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Клепач В.М.
 
Н
Н
Н
 
Н
 
Н
 
 
Н
 
Н
Н
 
3.
Драло І.Г.
Х
Х
Х
Х
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
Н
Н
4.
Куча О.Є.
 
 
Н
 
Н
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
Н
 
 
5.
Михайлюк О.В.
Н
 
 
 
 
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
 
 
6.
Приходько В.О.
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
Н
 
 
 
 
Н
 
п/п
                  
ПІБ
22.10.
2018
16.11.
2018
 
28.11.
2018
 
03.12.
2018
14.12.
2018
19.12.
2018
 
26.12.
2018
1.
Йощенко В.М.
 
 
 
 
 
 
 
2.
Клепач В.М.
Н
Н
Н
 
Н
 
Н
3.
Драло І.Г.
 
 
 
 
 
 
 
4.
Куча О.Є.
Н
Н
Н
Н
Н
Н
 
5.
Михайлюк О.В.
 
 
 
 
 
 
Н
6.
Приходько В.О.
Н
 
 
 
Н
Н
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 22 засідання.
На них відсутні:
Драло І.Г. – 3
Клепач В.М. – 13
Куча О.Є. – 14
Михайлюк О.В. – 5
Приходько В.О. – 6
 
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту,
зв’язку та сфери послуг у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
16.01.
2018
23.02.
2018
27.03.
2018
13.04.
2018
 
14.05.
2018
 
24.05.
2018
 
31.05.
2018
 
20.06.
2018
 
23.07.
2018
 
24.07.
2018
 
27.07. 2018
 
21.08.
2018
14.09.
2018
17.10.
2018
07.11.
2018
1.
Хоменко О.В.
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
Н
Н
 
 
 
 
2.
Крицький М.В.
 
 
 
 
 
Н
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
3.
Дубров М.Я.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
 
4.
Солонський С.П.
Н
Н
Н
Н
 
 
Н
Н
 
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
п/п
                  
ПІБ
20.11
2018
03.12.
2018
13.12.
2018
17.12. 2018
1.
Хоменко О.В.
 
 
 
 
2.
Крицький М.В.
 
 
 
 
3.
Дубров М.Я.
 
 
Н
 
4.
Солонський С.П.
Н
 
 
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 19 засідань
На них відсутні:
Хоменко О.В. – 3
Крицький М.В. – 2
Дубров М.Я. – 3
Солонський С.П. – 13
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
16.01.
2018
07.02.
2018
13.02.
2018
23.02.
2018
29.03
2018
03.04.
2018
26.04.
2018
10.05.
2018
 
14.05.
2018
24.05.
2018
19.06.
2018
27.07.
2018
 
07.08.
2018
 
21.08.
2018
28.09.
2018
1.
Войпанюк В.К.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Скочко О.М.
 
 
 
Н
Н
 
Н
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
3.
Жайворонок О.Л.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
4.
Клименко Ю.В.
 
 
Н
Н
 
Н
Н
Н
Н
Н
 
 
 
Н
Н
5.
Шаповал Д.Г.
Н
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
Н
 
 
6.
Якименко А.В.
 
 
Н
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
                           
п/п
                  
ПІБ
17.10.
2018
07.11.
2018
22.11.
2018
17.12.
2018
1.
Войпанюк В.К.
 
 
 
 
2.
Скочко О.М.
 
 
 
Н
3.
Жайворонок О.Л.
 
 
Н
 
4.
Клименко Ю.В.
Н
 
 
 
5.
Шаповал Д.Г.
Н
Н
 
 
6.
Якименко А.В.
 
 
Н
Н
 
Проведено 19 засідань.
На них відсутні:
Скочко О.М. – 7
Жайворонок О.Л. – 2
Клименко Ю.В. – 10
Шаповал Д.Г. – 5
Якименко А.В. – 5
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та ЗМІ у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
15.01.
2018
17.01.
2018
19.02.
2018
26.03.
2018
11.05.
2018
15.05.
2018
30.05.
2018
23.07.
2018
22.08.
2018
16.10.
2018
13.11.
2018
28.11
2018
14.12.
2018
1.
Кривобок В.І.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Щур Т.Г.
 
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
3.
Томко С.Я.
Н
 
Н
 
 
 
Н
 
Н
 
 
 
 
4.
Гудзь В.І.
Н
 
Н
 
 
 
 
 
Н
 
 
 
 
 
Проведено 13 засідань
На них відсутні:
Щур Т.Г. – 3
Гудзь В.І. – 3
Томко С.Я. – 4
 
 
Відвідування засідань постійної комісії
з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури, охорони здоров’я та соціального захисту у 2018 році
 
п/п
                  
ПІБ
15.01.
2018
19.02.
2018
26.03.
2018
15.05.
2018
21.05.
2018
30.05.
2018
04.06.
2018
21.06.
2018
23.07.
2018
24.07.
2018
30.07.
2018
20.08.
2018
09.10.
2018
1.
Горбачов О.В.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Мірошніченко А.О.
Н
 
Н
 
Н
Н
Н
 
Н
 
 
 
 
3.
Бурий М.С.
Н
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.
Пишненко М.Ф.
 
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
Н
5.
Солонський О.М.
 
 
 
 
 
 
 
Н
 
Н
Н
Н
 
 
п/п
                  
ПІБ
16.10.
2018
23.10.
2018
12.11.
2018
23.11.
2018
12.12.
2018
 
26.12.
2018
1.
Горбачов О.В.
 
 
 
 
 
 
2.
Мірошніченко А.О.
Н
Н
Н
Н
Н
 
3.
Бурий М.С.
 
 
 
 
 
 
4.
Пишненко М.Ф.
Н
 
Н
 
 
Н
5.
Солонський О.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Проведено 19 засідань
На них відсутні:
Мірошніченко А.О. – 11
Бурий М.С. – 1
Пишненко М.Ф. – 15
Солонський О.М. –  4

Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

Об’єктом відбору Конкурсу є бізнес-плани, які передбачають започаткування підприємницької діяльності, створення нових напрямів або розширення вже існуючих видів діяльності 

У рамках реалізації Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Пирятинській міській об’єднаній територіальній громаді 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради інформує про кандидата на посади керівників

До уваги суб’єктів малого та середнього бізнесу!

З метою сприяння вирішенню питань у сфері бізнесу в найближчий час планується проведення зустрічі міського голови Олексія Рябоконя з місцевими підприємцями у форматі „Ранкова кава з мером“.  

Оголошено архітектурний конкурс на кращу ескізну пропозицію облаштування громадського простору вшанування захисників територіальної цілісності України в місті Пирятин

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує будівельним організаціям взяти участь у конкурсі на виконання робіт по поточному ремонту ДНЗ „Ромашка“ с. Олександрівка

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради інформує про кандидата на посаду керівника 

 

 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської

ради шукає креативних, комунікативних спеціалістів, які вміють працювати у колективі та націлені на результат, і оголошує конкурс на зайняття вакантних посад: 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, і випадків домашнього насильства, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.216122 sec.)