37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
22 лютого 2018 року
Головне меню
Актуально
Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про склад сім’ї, громадянам, які проживають в приватному секторі, необхідні для оформлення субсидій, видаються міською радою в центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 189
візитів сьогодні: 28
візитів всього: 48967
Корисні посилання
Новини
   
   
   
   

Центр надання адміністративних послуг інформує!

 

Перелік документів необхідних для отримання „довідки про склад сім’ї“

На отримання субсидії:

1.     Паспорт заявника

2.     Облікова картка платника податків (ідентифікаційний код)

3.     Паспорти всіх членів сім’ї

4. Свідоцтво про народження дитини (для неповнолітніх)

5. Домова книга (приватний сектор)

 

На отримання державної соціальної допомоги в УПСЗН:

1.   Паспорт заявника

2.   Паспорти всіх членів сім’ї

3.   Свідоцтво про народження дитини/дітей (для неповнолітніх)

 

На отримання довідки, яка підтверджує факт проживання з громадянином на день його смерті (оформлення спадщини):

 

1.   Паспорт заявника

2.   Паспорти всіх членів сім’ї

    3. Свідоцтво про народження дитини (для неповнолітніх)

    4. Домова книга (приватний сектор)

    5. Свідоцтво про смерть члена сім’ї

 

На отримання довідки за іншим місцем вимоги:

1.   Паспорт заявника

2.   Паспорти всіх членів сім’ї

3. Свідоцтво про народження дитини (для неповнолітніх)

     4. Домова книга (приватний сектор)

   

ЦНАП інформує

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації працівником відділу „Пирятинське бюро правової допомоги“ Лубенського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
   

 


Пошук по сайту
 
Анонси подій

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

Пирятинська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантних посад у відділі освіти міської ради

21 лютого, о 14:30, у Центрі громадського діалогу, відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва.

Пирятинська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантних посад

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Запроваджено нові форми у проведенні особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

 

28 лютого 2018 року, о 14 годині, у приміщенні Центру дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання тридцять сьомої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

Податкове повідомлення - рішення щодо сплати земельного податку з фізичних осіб можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг за адресою пл. Героїв Майдану, 2.

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи достатньо Ви поінформовані про роботу Пирятинської міської ради?
Так
85 (49.71 %)
Ні
84 (49.12 %)
Не цікавлюсь
2 (1.17 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2018 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.123066 sec.)