Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс на зайняття вакантних посад:
1) державного реєстратора відділу державної реєстрації виконкому міської ради;
2) головного спеціаліста відділу економічного прогнозування виконкому міської ради.
Процедура призначення на посади проводиться за конкурсним відбором.
Умови конкурсу:
Термін прийняття документів – з 21 листопада по 21 грудня 2017 року.
Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:
- заява для участі в конкурсі
- особова картка (форма П-2ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4х6 см
- копія паспорта
- копія диплому про освіту з додатком
- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння
наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)
- копія військового квитка
- копія ідентифікаційного коду
- копія трудової книжки
- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)
- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:
Державний реєстратор: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
Головний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
За довідками звертатись за адресою:
Пирятинська міська рада,
Загальний відділ, персоналу та інформаційного забезпечення виконкому міської ради,
вул. Соборна, 21, м. Пирятин, або за телефоном (05358) 3-10-53